30 November 2011

Markdag

Elke Dinsdag maak ek seker dat ek vroeer na die skool vertrek omdat dit markdag is. So daar is 'n verskeidenheid van stalletjies wat baie baie ware/kos/klere verkoop.

.
Seegras in enige dikte of vorm...dit word gebruik in bredies en soppe. Ek belowe dit proe nie so lekker soos sushi-seegras nie.

Hierdie lyk vir my altyd soos groentes en kruie...Ek het nog nie die moed gehad om vir die hajima (ou tannie) te vra wat sy verkoop nie. 

Vars vis/krappe/clams/mossels...Hierdie stalletjie laat my bietjie aan Unhygienix van Asterix&Obelix dink, maar dis seker net my Suid-Afrikaanse-meisie wat eerder in die winkel haar vars vis wil koop as op straat. 

Die soetpatat-koekies word hier gediepbraai, maar maak my maag lekker warm as ek van middagete vergeet het. 
Die hajima het een van daardie stalletjies waar alles gediepbraai word. Ek het vir middagete 'n diepgebraaide worsie, rys en vis stokkie gehad.

No comments: