30 November 2011

K K koreane

Die Koreane het dik hare - ek is baie jaloers. 

Hulle kroontjies (is dit moontlik) sit almal op dieselfde plek - agter op hulle koppe. 

Hulle is verskriklik haar-bewus. Elke week het ek ten minste twee leerders se hare wat in 'n nuwe styl gesny is of wat 'n paar highlights in het (selfs die seuns!). 

Groot brilrame hier is hoog-mode. En as jy nie 'n bril moet dra nie - haal net die lense uit en dra die raam. 

Ja, Koreane eet oopmond. Soos perde wat appels eet. Dit irriteer my grensloos en ek dank my sterre vir 'n i-pod!

Hierdie land is ongetwyfeld smart-phone betotteld.

Sneesdoekies....hmm..Hier word baie gesnuif en gespoeg, maar moenie verwag dat 'tissues' gereeld gebruik gaan word nie. 

Die kool hier is massief! Gulliver sou een op 'n slag kon eet en hy sou vol wees!! Hier is een of ander ou-tannie groep wat skelm ondergronds planne beraam om die wereld te vergiftig met hierdie groot kopkole. You have been warned. Geen mens kan so baie kool eet en nie iets oorkom nie. 

Hier is so baie kool dit word gebruik om die stede mee te versier.      


Op daardie noot - body odour. Party van hierdie kinders in my skool STINK! Ek het gehoor dat die sweeterige seuntjies nie deodorant gebruik nie, dat ek hulle sal beledig as ek dit vir hulle aanbied en dat nie alla Koreane elke aand stort nie. SIF!

1 comment:

Harold Uberstein said...

met so baie kool en sulke grotes, poep almal in daai land seker skelm